ponedjeljak, 26. siječnja 2015.

"Operi me" - moj izbor proizvoda za pranje tijela

Ima dana kada sam "pri volji" da napunim kadu, ubacim šumeću kuglu, uskočim u kadu i uživam ravno 10 minuta. 
ali..
Najčešće nisam "pri volji" pa koristim tuš kabinu za svakodnevno tuširanje, a koje tuširalice koristim pročitajte u ovom postu.
U kupaonici se uvijek nalazi barem jedna kugla za kupanje namijenjena za večeri kada sam raspoložena za "namakanja". Kupke baš i ne volim odnosno ne preferiram iz razloga što sam podložna uro infekcijama pa moje kupkanje traje desetak minuta.
Kugle za kupanje kupujem u Lush-u, a trenutno se u kupaonici nalazi polarni medo.

Tuširalice koje volim i trenutno koristim su:
  • Lush Rose Jam - moja the best mirisna tuširalica. Limitirani je božićni proizvod pa se redovito, za vrijeme Lush sniženja, opskrbim za cijelu narednu godinu
  • Lush So White - čista, osvježavajuća tuširalica. Limitirani proizvod
  • Hot Toddy - tuširalica za hladne dane. Limitirani proizvod
  • Uriage Creme Lavante - blaga "od glave do pete" tuširalica
  • Nivea In-shower body milk - spas za ljenitis dane
  • Rituals Yogi Flow i Zensation - superiška gel-pjene za tuširanje


Kada želim izribati tijelo, koristim:

  • Rituals Sakura piling - piling na bazi šećera
  • Lush Buffy i Aqua Mirabilis - 2u1 proizvodi. Piling i maslac za tijelo. Buffy pošteno izriba, a AM nahrani kožu tijela.


Prilikom depilacije koristim Lush D'Fluff i Parsley Porridge sapune, a za intimnu njegu Nivea Double Effect.

Napišite mi koja je vaša the best tuširalica. 

2 komentara:

Unknown kaže...

Obožavam So White miris, imam taj gel i dvije kugle :) i još hrpetinu kugla koje sam pokupovala na sniženju sada, uključijući i ovog medu :) Obožavam Lush i uvijek se nekom sitnicom počastim :)

BuBa kaže...

Baš bih mogla isprobati i So White kuglu za kupanje ako nije limited proizvod.
Ma, Lush je zakon :D