ponedjeljak, 30. ožujka 2015.

Avon ruževi #1

Listajući novi Avon katalog ( Kampanja 05/2015 ) koji vrijedi od 25.03.2015-14.04.2015, naišla sam na odličnu ponudu ruževa za usne i odlučila poslikati testeriće koje sam naručila u prethodnoj kampanji.

Avon Ultra Colour Absolute ruževi / Hidrokolor Absolute ruževi
Ova linija ruževa nije me oduševila ali nijanse su forica.
Tekstura je kremasta i to mi je okej ali jedina zamjerka ovim ruževima je ta što nakon nanošenja usnice mi lagano počinju trnuti i zatezati. Moje ga usnice baš i ne vole dok na portalu žena.hr je izabran kao proizvod godine 2014. u kategoriji Dekorativa usne. Biti će da je do mojih usnica.
Regularna cijena je 50 kuna, a sad je u aktualnom katalogu 39.
Avon Ultra Colour Absolute ruževi za usne
Avon Ultra Colour ruževi / Hidrokolor ruževi
Ukratko, moje su otkriće.
Regularna cijena je 49, a sada je u aktualnom katalogu 29 kuna.
Avon Ultra Colour ruževi za usne
Avon Colour Matte
Nažalost, nema ih već duže vrijeme u katalogu ali ja sam si svejedno naručila par mini verzija istih.
Obavezno nanosim balzam za usne ispod ovih ruževa jer u protivnom isušuju moje usnice maksimalno.
Dugo se zadržavaju na usnicama i totalno su mat. Idealno za spešl situacije.
Avon Ultra Colour Matte ruževi za usne
Lava Love nijansa mi je vrh. Biti će moja u full izdanju! :)

BuBa

2 komentara:

Tour de Beauty kaže...

Imam dosta Avon ruževa. To su mi najdraži ruževi. Ooogroman izbor nijansi i finisha, kremasti, traju.... ma divota! :)

BuBa kaže...

Ruke u zrak za Avon ruževe! :)