subota, 27. lipnja 2015.

Mixa Baby umirujuća vodica za čišćenje bez ispiranja

Moja omiljena vodica za čišćenje lica. 
Mixa baby vodica za čišćenje


Njezina blaga formula obogaćena glicerinom odlično odgovara mojoj osjetljivoj koži lica. Nježnog je mirisa, bez alkohola i parabena.
Ne isušuje mi kožu lica i ne ostavlja ljepljivi osjećaj na koži. 
Vodica nije komedogena i do sada nisam imala alergijskih reakcija na ovaj proizvod.

Koristim ju svakodnevno, navečer, nakon čišćenja lica.
Ima dana kada se probudim sa reaktivnom kožom lica pa umjesto jutarnje umivalice koristim ovu vodicu jer sama voda mi nije dovoljna.
Također kada trebam malo osvježiti lice tijekom ljetnih vrućina, u blizini mi je Mixa Baby vodica.
I tako to već nekih godinu dana pa čak i više i nije mi dosadila.

Cijena je nekih 30-tak kuna, ne znam točno.
Zadnji put kada sam kupovala ovu vodicu, iz DM asortimana je izlazio ovaj proizvod i bio je, čini mi se, 50% jeftiniji pa sam napravila zalihe. 
Trenutno sam pri kraju zadnje bočice tako da uskoro slijedi potraga za ovim HG proizvodom.

Koja je vaša omiljena vodica za čišćenje lica?


BuBa

Nema komentara: