srijeda, 13. siječnja 2016.

Žena.hr kutijica - Siječanj 2016.

Žena.hr kutijica Siječanj 2016. je pronašla ovog mjeseca put i do moje kuće,

Žena.hr kutijica Siječanj 2016.



a u njoj se nalaze 2 proizvoda u punom pakiranju 

  • Plidenta 15 SEKUNDI pasta za zube ( 75 ml ) - uklanja uzročnike karijesa, bakterije Streptococcus mutans već za 15 sekundi. Loše bakterije brže bolje van! Čini mi se da je ova pasta za zube novina u Plidenta asortimanu tako da se radujem isprobavanju iste.
Plidenta i Avon
  • Avon Care Glycerine krema za ruke, nokte i kožicu oko noktiju ( 100 ml ) - nemasna formula kreme sa glicerinom, kalcijem i vitaminom E. Brzo se upija, štiti kožu od isušivanja, hidratizira ruke, pruža kožici oko noktiju zdrav izgled, a nokte čini sjajnima. Nikad dosta krema za ruke, pogotovo tijekom hladnih dana!

i 4 u mini pakiranjima

  • HIPP Babysanft najnježnija krema ( 20 ml ) - krema s bademovim uljem iz ekološke proizvodnje, bez mineralnih ulja i konzervansa. HIPP Baby kozmetiku vole i odrasli! 
HIPP i Batiste
  • Batiste šampon za suho pranje kose ( 50 ml ) -  šampon za suho pranje kose sa mirisom trešnje/višnje. Koristim ga jedino tijekom putovanja i solidno obavi posao, a i voćno miriše što je dodatni plus proizvodu. Ja ga redovito kupujem.
  • Lierac Liftissime krema ( 15 ml ) - 3D Lifting krema koja preoblikuje konture lica, pruža dugotrajnu hidrataciju za normalnu do suhu kožu te ostavlja kožu mekom i svilenkasto glatkom. Uz mini pakiranje dobila sam i brošuricu o Lierac proizvodima ali nažalost nisam pronašla u njoj o Liftissime liniji tako da, iskreno, neznam da li je namijenjena mojim godinama. Ako netko zna malo više, neka mi napiše u komentarima.
Lierac
  • L'erbolario Camelia gel za pranje tijela ( 100 ml ) - gel za pranje tijela sa glavnom mirisnom notom kamelije. Samo ću reći- šećer na kraju! Pronašla sam još jednu L'erbolario favorit kolekciju. Gel se nalazio u mini zelenoj torbici. 
L'erbolario
Ja sam super zadovoljna sadržajem kutijice čija je cijena 75 kuna, a Milka bombončić je poslan kao mali darak za dvostruki užitak :)

BuBa

2 komentara:

Cup of Beauty kaže...

I ja sam jako zadovoljna sa mojom žena.hr kutijicom..ja sam dobila drugačiju avon kremu za ruke, drugi l'elbolario gel za tuširanje (i narančastu torbicu) i batiste-za volumen valjda...

BuBa kaže...

L'erbolario Camelia je vrh!