ponedjeljak, 13. veljače 2017.

New In - Siječanj 2017

Donosim pregled New in-a mjeseca siječnja.


 Prva web destinacija bila je sophia.hr gdje sam naručila set mini proizvoda iz Bio Beaute linije.
U stabilnoj kozmetičkoj torbici nalazi se micelarna otopina, blagi piling za lice, hidratantna emulzija za lice, krema za ruke i gel-krema za tijelo. 

Avon naručujem svaka dva mjeseca, u prosjeku. 
U siječanjskom paketu našla se Avon Care blaga tuširalica sa ekstraktom zobi i kamilice, Ultra Color ruž u krasnoj nijansi - Sparkling Rose i Planet Spa Treasures Of The Desert krema za tijelo. 
Planet Spa maslaci/kreme za tijelo su jedan od proizvoda koje volim kupovati u Avon-u.

Clinique proizvode već dugo želim kupiti i isprobati pa sam iskoristila priliku i kupila povoljno set "Great skin in 10 days" za tip kože 2 ( suha/kombinirana ). U setu dolazi umivalica, tonik i emulzija za lice. Preporuča se proizvode koristiti zajedno, po koracima.

Tijekom zime koža mi je dehidrirana pa sam kupila Nature hidratantni koncentrat u ampulama. Sadrži bio runolist, Alpin PR-Age kompleks i duo hijaluron.

Beba i ja moramo imati kod kuće, uvijek pri ruci, termalnu vodu. Ovaj put kupila sam Uriage termalnu u giganskom pakiranju od 300ml.

I za kraj, od kozmetike, BB dnevna hidratantna krema sa dodatkom aloe proizvođača Essenza*. 
Vrlo ugodnog mirisa, BB krema koja osvježi, a ne oboji lice.

Prošli mjesec sam se počastila i sa Rio gladilicom za pete kako bih svoja stopala dovela u red.

Rio gladilica za pete

Čitamo se!
BuBa

*PR proizvod


Nema komentara: