nedjelja, 12. travnja 2015.

EccoBox - kutija iznenađenja

EccoBox je kutija iznenađenja u kojoj se nalazi određeni broj prirodnih preparativnih i/ili dekorativnih proizvoda ovisno o tome koja dimenzija kutije je izabrana odnosno naručena.
Kutiju možete naručiti u web dućanu ECCO Verde, dućanu prirodne kozmetike koji sam nedavno otkrila.
EccoBox kutija iznenađenja

Ja sam naručila XL EccoBox, a u njemu :
izvor: www.ecco-verde.hr





izvor: www.ecco-verde.hr
  • Bioearth Bioprotettiva anti-age serum za lice - serum za sve tipove kože sa naglaskom na suhu i zrelu kožu lica. Sadrži 100% čistu i nerazrijeđenu hijaluronsku kiselinu koja ima veoma jak utjecaj na proces regeneracije vezivnog tkiva. Bočica je od 30 ml, a cijena 199,99 kn.





izvor:www.ecco-verde.hr



izvor: www.ecco-verde.hr

  • MuLondon organska pjena za čišćenje - neparfumirano sredstvo za čišćenje vrlo osjetljive kože lica/tijela. Sadži jojoba ulje i ekstrakt ružmarina. Ne sadrži sintetičke sastojke. Cijena ovog proizvoda za sadžaj bočice od 150 ml je 146,99 kn, a ja sam u kutiji iznenađenja dobila primjerak od 50 ml.



izvor: www.ecco-verde.hr
  • cmd Sandorini ulje za masažu - ulje za masažu ugodnog voćnog mirisa. Idealno za suhu kožu i/ili opuštanje mišića. Ja sam dobila u kutiji iznenađenja primjerak od 30 ml čija je cijena 40,69 kn.
izvor: www.ecco-verde.hr





izvor: www.ecco-verde.hr






Uz ove proizvode, u kutiji iznenađenja sam pronašla i tri uzorka šampona za različite tipove kose brenda MaterNatura.
Cijena ove kutije je bila 325,99 kuna.

Plaćanje se vrši putem PayPal-a ili direktno bankovnim karticama, a valuta terećenja je EUR.
Troškovi dostave za RH, za sada, nisu baš najpovoljniji ( klik na cijene dostave ), a paket stiže u roku 4 dana na kućnu adresu Overseasom.

Da li ste već čuli za gore navedene brendove?

BuBa

2 komentara:

Mila kaže...

Moram priznati da nisam dosad čula za ovaj dućan niti brendove, ali ideja mi se sviđa, čitala sam puno o sličnim kutijama kod stranih blogerica. A ja volim iznenađenja :D Idem baš malo prošvrljati stranicom da vidim što sve nude.

BuBa kaže...

Ovaj web dućan mi je otkriće prethodnog mjeseca :)