utorak, 21. travnja 2015.

Tjedna košarica šminke 20.04.-26.04.2015

I ja imam tjednu košaricu šminke... :)
Košarica šminke
Ovaj tjedan sam strogo poslovna pa će moj dnevni make-up look biti neutralan.
 

Biram :
  • Biram Oriflame EverLasting tekući puder jer je postojan, odlično se blenda i ne zasjajim se ko pun mjesec nakon samo par sati užurbanog tempa na poslu. Moja trenutna nijansa je Fair Nude.
  • Korektor za ovaj tjedan je Lavera Trend sensitiv korektor u nijansi Light 01.
  • Essence stay all day puderom u kamenu matiram kožu lica na način da vrlo lagano prođem sa četkicom gdje je potrebno. Također ovaj puder koristim kao bronzer jer trenutno u svojoj kolekciji nemam ni jedan pa vas molim za preporuke.
  • Ovaj vikend se "rumenim" e.l.f. rumenilom u nijansi Peachy Cheeky.
  • Na kapke nanosim rozo i tamno smeđe sjenilo iz Almay paletice ( 413 Trio for hazel ).
  • Max Factor False Lash Effect Waterproof maskara je jedna od onih maskara koje drže moje trepavice uvijenima all the time.
  • Usnice šminkam ovaj tjedan Avon Ultra Colour Absolute ružem u nijansi Tender Mauve. Ruž mi je odličan jer nije potrebno 100 slojeva balzama kako mi ne bi dodatno isušio usnice.
Parfem tjedna je Oriflame Preppy Chic koji miriše na ruže.

Tu je i uvijač za trepke bez kojeg ne mogu, kistić za blendanje kojeg ovaj tjedan koristim za nanošenje sjenila pa i blendanje te četku za puder u kamenu koju koristim i za nanošenje rumenila. Kistić i četka su EccoTools. Za nanošenje tekućeg pudera koristim Oriflame spužvicu za make-up i toliko sam oduševljena njome koliko je mekana da je prilikom kupanja napukla jer se "napila" vode :D

Za vikend možda zguštam u vedrijim bojama ako bude lijepo, sunčano vrijeme.

Očekujem vaše prijedloge za bronzer.

BuBa

Nema komentara: