četvrtak, 4. veljače 2016.

New in - Siječanj 2016

Siječanj je bio mjesec dobrih ponuda i pametnih kupovina. Zavirimo što sam kupila u prethodnom mjesecu!

 
Početkom mjeseca siječnja stigla mi je prva, žena.hr kutijica, superiška beauty kutijica ( klik za sadržaj ). Najviše sam se razveselila L'erbolario Camelia gelu za tuširanje. Njihovi su proizvodi prava mirisna bomba!
žena.hr kutijica
Spužvice su u modi! Bilo da su za lice, tijelo ili make-up.
Onu koju koristim i kupujem više od 1/2 godine i koju ću redovito kupovati sve dok ju ne ukinu je Oriflame Professional Make-Up spužvica. 
Oriflame Professional Make-Up spužvica
Spužvica odlično upija vodu, "naraste" dvostruko i ostaje mekana. Nanošenje pudera sa ovom spužvicom je čisti užitak. Čisti užitak je i "kupanje" sa Nexcare Baby Sponge Caresse spužvicom. Mirisna i mekana spužvica koja ne grebucka moju osjetljivu kožu tijela, a lijepo ju očisti. Vjerujem da bi odgovarala i za pranje lica. Vrijedi isprobati!
Nexcare Baby Caresse spužvica
Najbolja kupka za hladne dane je Dr.Hauschka Winter Bad kupka od smreke koju kupujem svake jeseni/zime. Jedino me ona može zagrijati i opustiti nakon hladnog i aktivnog dana.
Dr.Hauschka Winter kupka
Kako mi je koža tijela osjetljiva, reaktivna i suha, pogotovo sad u hladne dane, vrlo često posežem za Eucerin pH5 kremastom uljnom kupkom tako da sam obnovila zalihe, a pri tome i fini popustić ulovila.
Istog dana kupila sam i Eucerin Dermo Capillaire anti-forfora gel šampon protiv prhuti. Masna prhut, brzo mašćenje kose, sitni prištići, velik su problem mojeg vlasišta. U nadi da će mi ovaj šampon riješiti problem, kupila sam ga. Koristila sam ga 5x i, nažalost, ne vidim poboljšanje. Kosa nakon pranja je čista, lepršava i mirisna ali to traje svega dan do dva.
Eucerin Dermo Capillaire gel šampon
Eucerin pH5 uljna kupka 
U mojoj kućnoj ljekarni se uvijek nalazi i pakiranje D-pantenol masti. Ovaj put sam kupila od galenskog laboratorija Gradskih ljekarni Zagreb i vjerujem da će biti okej.
D-pantenol mast
Kozji sapuni su proizvod koji meni, mojoj koži jako odgovara. Prošli mjesec sam kupila, ponovno, Eco Product sapune sa dodatkom nevena i biljnog ugljena jer prethodni koje sam imala su se pokazali čist okej.
Eco Product kozji sapuni
I za kraj malo šminkice :)

Catrice je imao standarnu, svima poznatu "čistku" proizvoda pa sam kupila rumenilo, 045 Lilactric, hladno ljubičaste nijanse. Sviđa mi se mnogo.
Mjesec siječanj je bio i mjesec odluka! Kupljena je ArtDeco baza za sjenilo, najbolja baza za sjenilo. Nakupovala sam se raznoraznih baza za sjenilo ali ni jedna ne radi posao na mojim masnim kapcima kao što radi ArtDeco. Barem je radila, vidjeti ćemo na duže staze...
ArtDeco baza za sjenilo i Catrice rumenilo
Obnovila sam kupovinu omiljene nijanse Aura tekućeg mat ruža, 602 Ring a bell i kupila na blef 601 My Beloved
btw. Aura je stigla u Hrvatsku! :)
Golden Rose dućanu kupila sam 2 laka za nokte, Rich Color br.59 i Express Dry br. 17 te jedan, za probu, Velvet matte ruž br. 02. Bila je to moja prva Golden Rose kupovina.
Golden Rose lakovi za nokte
Golden Rose ruž za usne
Aura tekući ruževi za usne

Nisam pretjerala, zar ne? ;)

BuBa

2 komentara:

Beauty kutak by Iva kaže...

Najviše me zanima kakva je ova Oriflame spužvica :)
Nisi pretjerala ne, to uvijek može gore ;)

BuBa kaže...

Ako kupiš spužvicu, svakako javi dojmove ;)