srijeda, 17. veljače 2016.

FAVORITI - mjesec Siječanj 2016.




Salcura Antiac Activ sprej i Esensa Mediterana Puri aktiv serum za lice su proizvodi koje sam koristila punom parom prošli mjesec jer su akne nemilosrdno divljale na mom licu. Navečer, nakon čišćenja lica koristila sam Salcura sprej ( malo više o brendu ovdje ) a Esensa Mediterana serum ( malo više o proizvodu ovdje ) ujutro, nakon umivanja, a prije dnevne kreme. Funkcioniralo je za 5+ !


Esensa Mediterana Puri Activ serum
Salcura Antiac Activ sprej

Tjeme moje kose je masno, nadraženo i sklono prhuti dok su vrhovi suhi. 
Macadamia ima rješenje - ulje za kosu - melem za moje vrhove! Lijepo ih zagladi i omekša, a miriši više nego ugodno. 


Macadamia ulje za kosu


Zubi su se čistili prošlog mjeseca Himalaya Sparkly White pastom za zube i uživali u tretmanu.

Himalaya SparklyWhite pasta za zube

Dekorativnu kozmetiku sam prošli mjesec koristila samo kada sam " morala ".  Dala sam licu odmor i oporavak od šminke te fokusirala se na preparativnu kozmetiku kako bih riješila ili barem ublažila problem koji sam tada imala sa tenom. 

Jurim u veljaču! :)
BuBa

Nema komentara: