petak, 17. lipnja 2016.

FAVORITI - ožujak, travanj i svibanj

Zadnjih tri mjeseca nisam guštala u kozmetici jer osjetljivost na raznorazne mirise mi nije dozvoljavala.
Ali...
Pronašla sam nekoliko favorita koje ću danas spomenuti.

ESI, Olival, Scholl, Max Factor, Avon


Kreme za lice nisu se koristile u tom periodu, koža je buknula i osušila se pa sam morala pronaći alternativu neutralnog mirisa. Izabrala sam ESI Aloe Vera gel s arganovim uljem koji sam koristila i za njegu tijela, pogotovo nakon depilacije.

Olival ulje protiv strija sam koristila za masaže trbuha, bedra i prsa nakon kupanja, obavezno na mokru kožu. Ulje sadrži prirodna ulja badema, masline i pšeničnih klica ali vrlo je ugodnog i blagog mirisa.

Navečer, nakon aktivnog dana, sva cirkulacija bi se smjestila u stopala i izazivala žarenje pa sam često radila mlake kupke. Kupka koja mi se posebno svidjela je Scholl Velvet Smooth kupka za stopala.
Kupka veoma ugodnog mirisa, a efekt hlađenja koji pruža je odličan.

Dekorativnu šminku nisam gotovo ni koristila. Jedino što sam koristila u malo "bolje" dane je Max Factor False Lash Effects Waterproof maskara koja moje trepavice drži uvijenima i daje maksimalno volumena i Avon ruž u nijansi Tender Mauve, ruž dobre pokrivenosti, a ujedno lagan i hidratantni ruž.

Vjerujem da stiže povoljnije razdoblje i da ću iz mjeseca u mjesec sve više i više guštati u kozmetici.

Do slijedećeg posta,

Buba

Nema komentara: