srijeda, 20. srpnja 2016.

Moje tijelo i njega u trudnoći

Jedan od "prvih" simptoma trudnoće je bio vrlo izražen njuh pomoću kojeg sam intenzivno osjećala miris svojeg tijela koji, iskreno, u prvih 3 mjeseci nije baš bio nešto ugodan. Hormoni su divljali 100 na sat, mučnine su bile svakodnevica i jedino što me moglo barem malo opustiti i osvježiti bilo je tuširanje i to ne bilo kojim gelom za tuširanje već Eucerin pH5 kremastom uljnom kupkom. Bio je to moj 2u1 proizvod tijekom prvih tri mjeseca trudnoće, proizvod za pranje i njegu kože tijela.
Kada su se mučnine lagano smirile, kupila sam Afrodita Secret Garden Lovely Roses kremasti gel za tuširanje i redovito uživam u njemu.
Eucerin i Afrodita proizvodi za pranje tijela



U trudnoći je vrlo bitna masaža i njega tijela kako bi se smanjila mogućnost nastanka strija i drugih promjena na koži. 
Ja sam sa masažama i mazanjem tijela počela tek u 4.mjesecu trudnoće kada su mučnine počele lagano popuštati, a ja osjetila želju za dodatnim ritualima njege.
Proizvodi koje koristim u tu svrhu su:
Olival, ESI, Biobaza
  • BIOBAZA MAMA krema za njegu tijela koju koristim za područje grudi.
  • Olival ulje protiv strija koje koristim za masažu trbuha i bedara. Posebno volim masirati trbuh tako da je ovo ulje najbolja opcija jer je gusto i traži dugo umasiravanje u kožu, a ujedno je neutralnog mirisa.
  • ESI Aloe Vera gel kojeg nanosim na ostale dijelove tijela kao što su ruke i potkoljenice, a najviše nakon depilacije i eventualnih iritacija. Trenutno imam verziju sa arganovim uljem.

Intenzivno znojenje popraćeno neugodnim mirisom jedan je od promjena sa kojim sam se suočila u trudnoći ali ubrzo sam pronašla rješenje za te probleme, počela koristiti Salt of The Earth Spray Natural Deodorant i super funkcioniramo.
Salt of The Earth deodorant

Tijekom trudnoće, više smo podložne urinarnim i vaginalnim infekcijama nego obično te je vrlo važno i u tom periodu držati pravilnu higijenu. Sapuni za intimno područje odličan su izbor ali ponekad je potrebno i njih preskočiti te oprati se, jednostavno, vodom. Proizvod koji dodatno koristim za intimnu njegu je Aromara Gyno-Pro, mješavina 100% čistih eteričnih ulja za njegu intimnog područja žena i održavanje vaginalne flore.
Aromara Gyno-Pro

Stopala i nožice također vrlo često trpe u trudnoći, bilo zbog povećanja tjelesne težine bilo zbog jače cirkulacije.
Česti su dani kada sam dugo na nogama pa mi na kraju dana stopala "gore" i bolna su. Tada je vrijeme za mlaku kupku, Scholl Velvet Smooth kupku za stopala koja genijalno hladi i opušta mišiće, a svaku večer stopala namažem kremom. Trenutno koristim Avon Foot Works kremu za stopala sa mirisom lavande.
Scholl Velvet i Avon Foot Works

I za kraj, proizvod za ljetne dane provedene na plaži. Za prvu turu boravka na moru kupila sam Olival Sun Oile, ulje za sunčanje sa SPF30.
Olival ulje za sunčanje

Trudnice, ako imate neki favorit - proizvod za njegu tijela, slobodno pišite. :)

BuBa

Nema komentara: