subota, 31. prosinca 2016.

Beba i mama kutak - MUST HAVE 6 proizvoda u 1. mjesecu nakon poroda

Prošlo je mjesec dana otkako je moja srećica djevojčica ugledala svijet!
Ultra super turbo mjesec je iza nas i mama BuBa donosi must have proizvode za 1.mjesec nakon poroda.

 Ragade odnosno ispucale bradavice bolni su i neugodni pratitelji dojenja pa sam kao 1. proizvod odabrala kremu za bradavice.

Medela purelan 100 krema

Ova kremica se preporuča koristiti i tijekom trudnoće kako bi se bradavice "pripremile" za dolazak malog sisavca gladuša. Ja nisam bila trudnica od mazuckanja, u rodilištu ju nisam imala, stigla sam kući sa ragadama te istog dana poslala muža u ljekarnu po "spas". Medela Purelan krema za bradavice sadrži 100% potpuno čisti lanolin, prirodan, bez dodataka i konzervansa. Nadoknađuje prirodna ulja u koži koja se uklanjaju učestalim dojenjem. Nanosi se u tankom sloju i nije potrebno kremicu uklanjati s bradavica prije dojenja.
Dolazi u 2 pakiranja; u tubi od 7gr i od 37 gr. Preporuke za veće pakiranje jer je cjenovno isplativije, a može se koristiti i za njegu suhe kože djece i odraslih ( npr. suhe usne, nos za vrijeme prehlade )

Proizvod kojeg također preporučam nositi u rodilište je izdajalica.

Philips AVENT izdajalica

Ja sam bila od onih "sretnica" što su rodile carskim rezom pa je mlijeko stizalo vrlo sporo, a moja srećica tražila. Izdajalicom bih, vjerujem, dodatno potaknula proizvodnju mlijeka i došla kući sa manje oštećenim bradavicama ali nisam odustajala.
4. dan nakon poroda, kada sam došla kući, stiglo je i mlijeko. Jeej!
Izdajalicu koju imam i koristim je Philips Avent Natural ručna izdajalica, jednostavna, a funkcionalna.

Nastavljam sa proizvodima za osobnu higijenu.

Trenutno imam dvije aktualne tuširalice.

Eucerin pH5 kupka i Biobaza 3u1 tuširalica
Biobaza 3u1 gel za tuširanje s koprivom i mentom koristim ujutro, nakon neprospavane noći, za razbuđivanje. Odlično me osvježi te pripremi za novi dan i nove pobjede. Osim za tuširanje, ovaj proizvod koristim i za brzinsko pranje kose.
Eucerin pH5 kupku koristim za večernje brzinsko "guštanje". Zbog uljne teksture, koža je mekana i nije potrebno nanositi kremu za tijelo što je super u onim situacijama kada srećica nestrpljivo čeka mamu.

Prvih 6 tjedana nakon poroda naziva se i razdoblje babinjača te je potrebno pojačati osobnu higijenu.
Intimni sapun sam koristila 2x dnevno i vrlo bitno mi je bilo da je blag, a ujedno da i radi svoj posao. Olival Intim care Sensitive je ispunio sve moje kriterije. Obogaćen nevenovim uljem i mliječnim kiselinom, ugodnog je mirisa te prilagođen osjetljivoj sluznici intimnog područja.

Olival intimni sapun Sensitive

I za kraj kozmetika.

Dan nakon poroda, na području T-zone lica i brade iskočili su mi sitni bijeli prištići, a i akne.
Proizvod koji je djelovao na njih i drži stanje pod kontrolom je Esensa Mediterana S.O.S. losion za lice,  losion-tonik namijenjen za masnu kožu ali ga slobodno mogu koristiti i osobe sa osjetljivom jer ne isušuje. Sadrži termalnu mineralnu vodu, ureju i ulje lavande.

Esensa Mediterana S.O.S. losion

Obojenu kremu koristim za " posebne " prilike, kada trebam nešto brzinski obaviti u gradu, a da izgledam pristojno.

Sothys Instant energizing corrector
Favorit mi je Sothys Instant energizing corrector, kremica sa sitnim pigmentima koja čini moj ten na oko zdravijim i ljepšim.
Sadrži sibirski ginseng koji regulira stanja neravnoteže kože, pomaže pri obnovi stanica epidermisa te štiti kožu od dehidracije. Miris je ugodan.

Hrabro krećemo u 2. mjesec! :)

BuBa




2 komentara:

Mona Moon kaže...

Čestitam draga od srca na prinovi <3. Moja curica će za tjedan dana napuniti tri mjeseca tako da mi je svježe razdoblje kroz koje prolaziš :) Također sam rodila na carski te dok sam provela onaj jedan dan nakon operacije na intenzivnoj, moja curica je zavoljela bočicu i nije htjela sisu ni vidjeti. Tako smo se mučile neko vrijeme i kada sam došla kući uzela sam si izdajalicu Avent, kao što je tvoja) i to nam je olakšalo život. Bilo bi mi lakše da sam je imala sa sobom u bolnici, ali bilo mi je žao dati 500 kn za nešto što mi možda neće ni trebati :D
Olival Sensitiv intimna čistilica mi je omiljena, a sad koristim njihovu Active koja mi je također dobra.
Meni je najgore bilo prva dva mjeseca što sam se znojila ko luda, posebno po noći kada bi bila sva mokra kao da imam temperaturu, no sva sreća to prestane nakon drugog mjeseca :D

BuBa kaže...

Hvala, čestitke i tebi na djevojčici! :)
Izdajalica je zaaakon, spas u mnogim situacijama sa kojima se susreće mamica.
Što se tiče znojenja, potpuno te kužim, dezodorans kojeg sam koristila i bio mi super u trudnoći, nažalost, sada ne radi svoj posao u potpunosti pa mi je praksa da se "osvježavam" više puta na dan.