petak, 20. travnja 2018.

Yasenka beauty skinage Collagen advanced 5000

Kolagen je najzastupljeniji protein u ljudskom organizmu i glavna je proteinska komponenta kože, kostiju i vezivnog tkiva.
Ljudski organizam stalno proizvodi kolagen međutim, s vremenom se smanjuje kapacitet njegove obnove.
Pravilnom prehranom i kontinuiranom tjelesnom aktivnosti, možemo usporiti gubitak kolagena i ublažiti moguće posljedice ali obzirom na današnji način života to nije dovoljno i potrebno je potražiti pomoć u dodacima prehrani.

Yasenka beauty skinage Collagen

Yasenka skinage Collagen advanced 5000 je tekući dodatak prehrani i kombinacija je kolagena, hijaluronske kiseline i resveratrola uz dodatak vitamina C.

Nakon 25. godine tijelo gubi 1,5% kolagena godišnje. Stres, loša prehrana i neravnoteža crijevne flore također imaju utjecaj na sposobnost tijela da ga proizvede pa se često ranije javljaju bore, koža postaje suha, a kosa krhka i bez sjaja.
Mnogi će se pronaći u ovom opisu kao što sam se i ja. 
Em sam svoju četvrtinu stoljeća proslavila prije 6 godina, em mi je svakodnevni stres kao "dobar dan", a o prehrani i crijevnoj flori bolje da ni ne pričam odnosno pišem.

Kolagen koji se nalazi u proizvodu je Naticol, hidrolizirani morski kolagen. 
Proizvod sadrži u preporučenoj dnevnoj dozi 5 g Naticola što je klinički dokazano da kroz 8 tjedana primjene smanjuje pojavu bora i poboljšava zategnutost kože.

Hijaluronska kiselina je najviše prisutna u koži, a glavna joj je zadaća da hrani i hidratizira kolagen. Njezina vrlo važna uloga je i hidratacija i regeneracija kože. 
Ključan je čimbenik u održavanju mladolikosti kože.

Yasenka beauty skinage Collagen

Resveratrol je jedan od najjačih antioksidansa koji pomažu zaštiti tijelo od djelovanja slobodnih radikala. 
Resveratrol koji se nalazi u Yasenka skinage Collagen advanced proizvodu je dobiven iz koštice grožđa.

Vitamin C doprinosi normalnom stvaranju kolagena za normalnu funkciju kože i zaštiti stanica od oksidativnog stresa.

Yasenka beauty skinage Collagen

Proizvod se uzima 1x dnevno, 50ml i finog je okusa.
U pakiranju je od 500ml, u stabilnoj plastičnoj boci.
Cijena proizvoda: 150 kn ( mogućnost promo pakiranja 2+1gratis )

I za kraj moje iskustvo ovim proizvodom:

Proizvod sam koristila dva mjeseca nakon kojih mogu primjetiti neke promjene na koži lica. 
Bore smijalice oko očiju su se malo reducirale iako nemam ništa protiv njih, koža je zategnutija pogotovo u području brade bez obzira što sam se udebljala, a inače mi je to kritična zona i zdravije izgledam iako sam kronično umorna mama.
Za nokte i kosu ću se morati više pobrinuti, nažalost, učinka nije bilo.

Zaključak: Proizvod planiram i dalje koristiti, 2 kure godišnje po 2-3 mjeseca kontinuiranog korištenja radi prevencije i održavanja kolagena u organizmu.

BuBa

2 komentara:

Silvana Žderić kaže...

Zvuči dobro

BuBa kaže...

Javite svoje dojmove :)