utorak, 30. listopada 2018.

Kupujmo domaće - Sapunoteka

Kada netko spomene Sapunoteku, moja prva asocijacija jesu Pivski sapun i piling za tijelo - vanilija, proizvodi koje sam kao 
studentica koristila i bila oduševljena njihovom kvalitetom izrade i mirisom.

Godine su prošle, a asortiman Sapunoteke, malog proizvođača iz Šibenika se proširio.

Sapunoteka


Sapuni. Dvije su vrste Sapunoteka sapuna:
  • sapuni pločice od maslinovog i kokosovog ulja ( više razigranih verzija )
  • sapuni od maslinovog ulja sa morskom soli u obliku srca  ( više razigranih verzija )

Sapunoteka sapuni

Piling za tijelo kojeg sam koristila tijekom studentskih dana bio je Piling za tijelo - vanilija
Kreiran je i proizveden od maslinovog, bademovog i kokosovog ulja sa dodatkom morske soli i eteričnog ulja vanilije.

Sapunoteka piling tijelo - vanilija

Blagog mirisa, odličnog omjera ulja i morske soli. Ne iritira moju osjetljivu kožu, a odlično ukloni mrtve stanice kože tijela.
Sada, kada sam ga ponovno naručila i krenula koristiti, potvrdila sam si zašto sam ovom pilingu toliko dugo bila vjerna.

Losion za tijelo se obavezno nanosi nakon pilinga.
I ovog puta, biram kombinaciju badema i vanilije, odličan spoj sastojaka i mirisa.
Shea maslac i hladno prešano ulje badema, idealni su za njegu suhe kože, pogotovo one isušene vanjskim utjecajima.
Eterično ulje vanilije daje osjećaj ugode i topline.

Sapunoteka losion za tijelo Shea maslac badem

Proizvod je pakiran u alu tubu da se maksimalno očuvaju sastojci od vanjskih utjecaja i oštećenja.

Također, u aluminijsku tubu pakirane su i odlične kreme za ruke.
Moj odabir je Maslina, shea i lavanda krema za ruke koju najviše koristim prije spavanja kako bi tokom noći krema dala
svoj maksimum, a ja uz eterično ulje lavande mirno spavala.

Sapunoteka krema za ruke Maslina shea lavanda

Ukoliko imate mogućnosti i osobu koja vas može i želi dobro rukama izmasirati, morate isprobati ulje za masažu Sensual.
Proizvod laganog i njegujućeg sastava te vrlo zanimljive kombinacije eteričnih ulja.

Sapunoteka ulje za masažu Sensual

To je samo jedan dio Sapunoteka asortimana. Više o proizvodima pročitajte na web shopu.

BuBa

1 komentar:

Unknown kaže...

Odlično,najbolji su prirodni proizvodi u koje su uloženi trud,rad i ljubav! Sviđaju mi se jako svi ovi proizvodi?