četvrtak, 12. studenoga 2015.

Ukratko o brendu - SALCURA

izvor: www.salcuraskincare.com




  • britanski beauty brend preparativne kozmetike
  • za bebe, tinejdžere i odrasle
  • proizvodi ne sadrže parabene, alkohol, SLS
  • bez umjetnih mirisa i boja 
  • ne testira na životinjama
  • sigurni za trudnice i dojilje


Glavni sastojci Salcura proizvoda su:
  • ulje sjemenki vučjeg trna, svima poznat kao sea buckthorn, ulje bogato esencijalnim masnim kiselinama, linolnom i linolenskom, te omega -3 kiselinama  koje potiču regeneraciju kože, zacjeljivanje rana te smanjuju upalu
  • manuka ulje je vrsta čajevca, poznato po antibakterijskom djelovanju. Smanjuje lučenje histamina koji je odgovoran za pojačano crvenilo, svrbež i urtikarije
  • ulje sandalovine pojačava učinak ulja vučjeg trna svojim antiseptičkim djelovanjem

Salcura asortiman, dostupan na našem tržištu, sastoji se od:
  • Antiac linija - sprej protiv akni, aktivni serum, gel za umivanje i vlažne maramice za čišćenje lica 
  • DermaSpray Intensive sprej
  • Bioskin Junior linija -  linija za dojenčad koja se sastoji od spreja i blage kreme
  • Zeoderm krema
 
Salcura proizvodi
 
... a ovo su moja iskustva, ukratko...

Salcura Antiac Activ sprej je proizvod namijenjen osobama koje imaju problema sa aknama, prištićima, crvenilom, mrljama i drugim promjenama na koži. Sprej je široke primjene, može se njime tretirati područje lica, tijela pa čak i tjemena.
Ja ga koristim na koži lica, 1x dnevno, navečer na način da poprskam lice i ostatak umasiram u kožu. Obzirom da imam vrlo reaktivne obraze, obavezno na taj dio lica nanesem i  Salcura Zeoderm kremu za lice koja je namijenjena osobama koje imaju kožne probleme vezane za suhoću. U slučaju svrbeža i ekcema na obrazima i vratu koristim Salcura DermaSpray Intensive sprej koji mi smiri kožu tako da nema potrebe za češkanjem, a i živci su na mjestu. Vrlo sam zadovoljna proizvodima, a aktivnim sprejem oduševljena samo trebate biti strpljivi prilikom korištenja i vjerovati u bolje stanje sutra vaše kože.

Više informacija možete pronaći na Salcura web stranici gdje je i info o cijenama. 
Proizvodi su dostupni u ljekarnama, beauty centrima, a možete naručiti i preko web dućana

BuBa

4 komentara:

Anonimno kaže...

Pozdrav,
odličan članak :)
Za sada sam isprobala samo Antiac sprej za lice (koristila sam ga mjesec dana intenzivno (2x dnevno) da bi nastavila korištenje 1x dnevno još par tjedana i stvarno mi je pomogao. U strahu da mi se koža ne zasiti ovog proizvoda, kako je to do sada bivalo sa svim preparatima (pomaže neko vrijeme i onda odjednom prestane, kao da mi se koža prilagodi tretmanu i više nema koristi od preparata), odlučila sam ga trošiti po potrebi, odnosno u ono vrijeme u mjesecu kada mi se vraćaju problemi na licu. Inače, probaj Biobazinu kremu s manuka medom (50 ml cca 60 kn)+ Biobaza kremu s gospinom travom, nevenom (mislim da je iz plus linije, dolazi u kantici od 50ml i košta cca 50 kn) jer su meni pomogli održavati situaciju nakon što mi je Antiac sprej pročistio lice. Koristim i Biobaza crni sapun od ugljena namijenjen muškoj populaciji kako bi navečer pročistila pore od prljavština koje se tijekom dana nakupe u porama, dok kao jutarnju rutinu koristim Biobazin nježni gel za umivanje s kamilicom (za problematičnu i reaktivnu kožu).
LP i još jednom, hvala na recenziji ostalih proizvoda fenomenalnog brenda Salcura :)

BuBa kaže...

Hvala tebi na dodatnim savjetima :)

Unknown kaže...

Odlican post, nisam nista do sada isprobala, sali sam cula pozitivne komentare :D

BuBa kaže...

Trenutno Salcura ima akciju na sve proizvode pa isprobaj ;)