nedjelja, 29. studenoga 2015.

New in - DressLink

Obavila i ja 1.kupovinu na DressLink-u.
Prilikom registracije na "poklon" dobivate 50$ na način da kod svake narudžbe aktivirate kupon koji se iskazuje u postotku od 15% na cjelokupnu narudžbu i tako sve dok ih ne iskoristite. Ja sam bila bedaček i nisam baš najbolje razumjela postupak pa nisam aktivirala kupon ali čekaju novčeki, nikamo nisu pobjegli.
Poštarina ovisi o dimenzijama i težini artikala.
DressLink haul


Naručila sam dva artikla, majicu i čupkalicu za neželjene dlačice.

Majica je prugasta, crno-bijela dugih rukava. Solidne je kvalitete. Po mojoj procjeni, majica je pamučna sa mini udjelom poliestera i elastina. Što se tiče veličine, ukoliko naručujete ovu majicu, svakako treba uzeti veličinu koju inače nosite. Na ramenima se vidi da li veličina odgovara ili ne. Rukavi su okej dužine. Minus ove majice koji bih istaknula je taj što još uvijek neznam koja je prednja, a koja stražnja strana majice jer otvori za vrat su gotovo pa jednaki. Ovu majicu sam platila 4.13$.
Link:http://www.dresslink.com/women-fashion-casual-loose-round-neck-long-sleeve-stripe-stretch-aline-t-shirt-tops-p-27417.html
DressLink majica dugih rukava na prugice
Čupkalica za neželjene dlačice tzv. epistick. Smiješna stvar. Gledala sam dosta na YouTube-u o ovom artiklu i korištenju istog pa sam se odlučila da i ja isprobam i smanjim si muke. Al nejde to tak lako, potrebna je praksa i nadam se da ću se spraksati. Za sada još učim al je forica. Čupkalicu sam platila 0.92$.
http://www.dresslink.com/facial-threading-epistick-epilator-spring-hair-remover-removal-stick-p-6601.html
DressLink Epistick čupkalica
Poštarina za ovu pošiljku bila je 2.20$, čist okej.

Kako vam se čini čupkalica?

BuBa

Nema komentara: