utorak, 1. prosinca 2015.

Balea spray-on losion za tijelo

Danas vam pišem o Balea losionu za tijelo koji je namijenjen prvenstveno za ljenitise po pitanju mazuckanja. Pitate se zašto? Nastavite dalje čitati. :)

Balea losion za tijelo u spreju

Ovaj losion je u spreju i otkriće ove jeseni/zime. Nerijetko, nakon tuširanja preskočim nanošenje kreme/losiona/ulja za njegu tijela. Čista lijenost.
Nemam "vremena" za svakodnevno nanošenje i utrljavanje raznoraznih mazalica za tijelo. Za to postoji vikend i neradni dani. Kod mene je pravilo tijekom radnih dana: Navečer prije spavanja, max.15 minuta u kupaonici !
Moja koža tijela je suha i osjetljiva pa je Balea spray-on losion za tijelo moj spas sve dok vikend ne počne.
Normalnokošci mogu uživati u ovom proizvodu u sve dane.

Balea losion za tijelo u spreju


  • dermatološki ispitan proizvod
  • hidratizira kožu
  • ne masti, ne lijepi, koža je mekana 
  • losion sa dodatkom aloe vere ( 10% )
  • brzo se upija i brzinom svjetlosti razmazuje
  • vrlo simple proizvod 
  • proizvod vrlo ugodnog mirisa

Losion se može kupiti u DM-u po cijeni od 13,90 kuna.

Da li koristite losione u spreju?

BuBa

2 komentara:

Unknown kaže...

Da budem iskrena nije mi nikad palo na pamet koristit tako nešto jer mi je koža nakon tuširanja jako suha i imam osjećaj da me ne bi dovoljno hidratiziralo

BuBa kaže...

Spas za lazy days :)