četvrtak, 3. ožujka 2016.

FAVORITI - mjesec Veljača 2016

Završila veljača, a favorita "samo" 3.  Kojih 3?





  • Postoji li osoba koja nije barem čula za MELEM? Vjerujem da ne. Moj Melem je u tubi i to u verziji kreme. Namijenjen je intenzivnoj njezi osjetljive kože cijelog tijela. Prošlog mjeseca našao se u ulozi kreme za lice kada bih kasno navečer otišla u dugu šetnju. Natrackala bih se Melemom, navukla kapu na glavu, dobro se obukla i uživaj! Kući bih dolazila zdravo rumena i još uvijek osjećala lagani film kreme na koži. Super mi je kod ovog proizvoda što se nanosi u željenoj iako se preporučaju male količine kao i kod standardnog Melema. Ja redovito pretjeram.
Melem krema u tubi



  • Prošlog mjeseca često sam koristila piling za tijelo i to iz AVON PLANET SPA HERBAL STEAM BATH linije. Posebno mi je odgovarao njegov miris. Tekstura i granulice pružaju lagani piling pa se proizvod može češće koristiti. Više o ovoj liniji proizvoda sa ekstraktom  cedrovine i eukaliptusa možete pročitati ovdje
    Avon Planet Spa Herbal Steam Bath piling za tijelo



  • BIOBAZA BEE BALM ĐUMBIR&MED je balzam na bazi pčelinjeg voska, obogaćen đumbirom i medom. Hrani, njeguje i štiti suhe i ispucane usne. Izrazito je guste i masne teksture sa mikro granulicama koje se umasiravanjem brzo otope i daju mojim usnicama plump efekt i breskvasto roskastu boju. Balzam najčešće koristim u noćnoj rutini njege. Također ga koristim i tokom dana kao zamjenu za ruž/sjajilo. 
Biobaza đumbir&med balzam za usne


Čitamo se! :)

BuBa

4 komentara:

Beauty kutak by Iva kaže...

Balzam mi je želja isprobati! Obožavam đumbir u svim oblicima! :D

Unknown kaže...

Koristim Avonovu ljubicastu Planet Spa masku u obozavam je :)

BuBa kaže...

Beauty kutak by Iva - moja mama u gotovo svaku hranu stavlja đumbir :D Balzam vrijedi isprobati, đumbir se nešto posebno ne osjeća, prevladava med definitivno. Meni se posebno sviđa taj plump efekt koji ostavlja na mojim usnicama

BuBa kaže...

Tamara - ako voliš miris crnogorice, proizvodi iz te linije će ti se također svidjeti :)