ponedjeljak, 26. veljače 2018.

Muke po depilaciji

Majka priroda i geni kameni su me "počastili" dlačicama na licu i tijelu, a obzirom da ja dlačice NE volim, redovita depilacija je nezaobilazna.




  • Uvijek se depiliram navečer.  Navečer imam najviše mira, a i kažu da je tako pravilno. 
  • Piling prije depilacije. Volim se izribati, potaknuti cikulaciju i osloboditi urasle dlačice.
  • Ritual njege nakon depilacije. Nakon svake depilacije extra se posvetim njezi kože koja je svježe depilirana.
Proizvodi za depilaciju i njegu nakon depilacije

Ne koristim samo britvicu, život mi nije dosadan.

Britvicu koristim tijekom ljeta na području potkoljenice i prije IPL metode uklanjanja dlačica.
Gillette Venus mi odgovara i vjerna sam mu godinama.

Trake za depilaciju su rezervirane za uklanjanje dlačica na licu, točnije nausnica.
Omiljene su mi Luxepil i Afrodita trake za tijelo koje režem po potrebi i na mjeru.

Bikini i područje natkoljenice rješam aparatićem za depilaciju.
Braun Silk epil aparatić ima dugi staž od 12 godina ali radi turbo kao i kada sam ga kupila.
Novina u depilaciji područja natkoljenice je depilacija Afrodita patronama i čist okej funkcioniramo.

I za kraj,  IPL uređaj, beurer SatinSkin Pro IPL7500 uređaj.
Prošle godine fokus je bio na pazuhe, a ove godine bikini područje.


Nakon depilacije obavezno nanosim Shea Moisture Shave sprej nakon depilacije kako bih umirila kožu,
a nakon toga koristim Sache kremu za tijelo.

I tako u krug.


BuBa

Nema komentara: