srijeda, 7. ožujka 2018.

New In #1

Svaki 2.tjedan, hop, neki novi paketić stiže na kućnu adresu.
DA !  
Volim internet kupovinu i totalno sam se navukla na nju.
OKeej, volim se ja prošetati i u drogerije. 
Nije da ih izbjegavam.



Prva stanica Douglas i benefit WORK KIT.GIRL set. 

benefit Work kit.girl set 
U fancy kozmetičkoj torbici nalaze se minići i to: HOOLA bronzer, benetint, Roller Lash maskara i the POREfessional primer.
Odnos količine proizvoda i cijene je okej. Super prilika za isprobati Benefit proizvode.

Faza " Eucerin " . 
Eucerin proizvodi za njegu kože
Svi su proizvodi za njegu osjetljive, suhe i zahtjevne kože.
pH5 linija ima bebasto puderasti miris i to je razlog više što ih moram isprobati SVE.
Liniju sa dodatkom ureje sam koristila kao klinka za tretiranje pureće kože na rukama tako da se nadam da će mi i ovaj proizvod odgovarati. 

Iste "osjećaje" gajim i prema L'erbolario kozmetici, točnije mirisnim kremama i parfemima.
Na gotovo svaki padam u nesvijest. Ne nalazim mane. 
Ovog puta Lilac Lilac.
L'erbolario Lilac Lilac krema za tijelo

Bioderma čistilice za lice u mini pakiranjima su mi otkriće.
BIODERMA Sebium i Sensibio gel za čišćenje lica
Sebium i Sensibio, 45 ml, idealno za isprobati/testirati ili za putovanja.

Kreme za lice. Ovaj put čak 3.
Nivea regenerativna noćna krema, Eminence Probiotic krema i Isabelle Lancray Egostyle De StresGel. 
Kreme čekaju na red.
Nivea, Eminence, Isabelle Lancray kreme za lice

Afrodita ZnO krema čeka aknu da pokaže svoju snagu i djelovanje.
Afrodita ZnO krema

Zadnjih par mjeseci sam u Kolagen điru.
D'oliva Kolagen stimulirajući serum s vitaminom E , privlačne i povoljne cijene.

D'Oliva Kolagen stimulirajući serum

Caudalie The des vignes miris. 
Caudalie The des vignes miris

Mirisne note su: bijeli mošus, neroli i đumbir.
Senzualni miris koji jako podsjeća na Bvlgari Amethyste.
Bez parabena, ftlata i umjetnih boja. 

Čitamo se!
BuBa


Nema komentara: