ponedjeljak, 25. veljače 2019.

TOP proizvodi 2018. - BuBa i BuBica edition

TOP proizvodi 2018. slijede:



Kosa. Moja kosa je tanka i beživotna koja se VRLO rado i često, u kontaktu sa vlagom, nekontrolirano kovrča. Iz tog razloga,
u 95% slučajeva koristim sušilo za kosu odmah nakon pranja, a potom nanosim ulje za kosu.
Ulje 2018. je Medavita Huile d'Etoile ulje za kosu, za sjaj i njegu, bombastičnog mirisa i vrhunskih sastojaka. Post o ulju je ovdje.

Medavita Huile d'Etoile ulje za kosu

Lice. Nakon trudnoće i dojenja, moja koža lica je postala suha odnosno dehidrirana. 
Tri su top proizvoda za lice koje sam otkrila i koristila u 2018. :
  • ampule za lice Dermaroller Hyaluron koje stimuliraju kolagen i elastin što potiče rast novih stanica i kontinuiranu obnovu kože. 
  • Immortelle krema OPG Matulić. Krema od smilja i maslinovog ulja uz dodatak ulja naranče, odlično je nahranila moju kožu. Post o OPG Matulić proizvodima je ovdje.
  • mineralni puder Pandhy's , odličan puder za ljeto koji NE daje koži lica osjećaj težine. Bez štetnih sastojaka. Više o proizvodu sam pisala ovdje.

Dermaroller ampule, Immortelle krema, Pandhy's puder

Tijelo.  Nakon godina i godina pauze, vratila sam se korištenju Sapunoteka pilinga za tijelo i prisjetila se zašto sam ovaj proizvod obožavala
tijekom studentskih dana. Miris pilinga "Vanilija i badem" mi nije top ali zato je koža nakon ovog pilinga preporođena.
Više o Sapunoteka proizvodima sam pisala ovdje.

Sapunoteka piling za tijelo

Dodatak prehrani  koji sam koristila prošle godine u dvije kure po 2-3 mjeseca i sa kojim sam bila oduševljena bio je Yasenka beauty skinage Collagen advanced 5000. O ovom proizvodu sam također pisala ovdje.

Yasenka beauty skinage Collagen advanced 5000


Slabog imuniteta, osjetljive kože, alergična na određenu vrstu hrane, moja je BuBica, dijete atopičar.
U 2018. sam pronašla i za nju nekoliko odličnih proizvoda.

Dr.Rimpler Nanosensitive forte krema, otkriće. Posebna njega za nadraženu kožu i kožu pod upalom. Spas za osobe sa atopijskim dermatitisom,
seborejom, psorijazom pa čak i aknama. Više o ovom proizvodu sam pisala ovdje.

Dr.Rimpler Nanosensitive forte

Moja djevojčica ne voli spavati i cijeli dan bi se igrala, a kada zaspi nerijetko se budi tokom noći. Proizvod koji smo sa veseljem koristili nakon kupanja, a prije spavanja bio je KMT Melisa baby balm. 
Večeri su tada bile mirne, uglavnom. Koji su proizvodi također dio Kuća magične trave baby linije, napisala sam ovdje.

Kuća magične trave Melisa baby balm

Biovitalis nas je također osvojio svojim proizvodima, posebice Aromatični balzam i BETA Glukan sirup koji su i za male i za velike.
BETA Glukan nam jača imunitet, a kada nas bronhitis zarobi, pomaže nam Aromatični balzam.
Također sam i o Biovitalis proizvodima pisala ovdje.

Biovitalis BETA Glukan, Aromatični balzam

BuBa

Nema komentara: